Пространства София Към рубрика

А НЯКОИ НОСЯТ “ТРЕТО КОЛЕЛО”

 

“ТРЕТО КОЛЕЛО”
е малък, но изключително симпатичен български бранд за облекло, постери и аксесоари, чието мото е: "Вземи си култура. Носи я със себе си”. Точно това се случва, когато сложиш една от тениските, чантите или значките им с имена и образи от класически български филми или характерни фрази.

Карат го трима отдавнашни приятели от Шумен - двойката Гергана и Цветан, които са интериорен и графичен дизайнер и “третото колело” Валентин, който все още е студент по бизнес в УНСС. Водени са от желанието да съхраняват късчета българска култура по един оригинален начин и да представят български личности, за които или не се говори достатъчно, или са позабравени. Всеки от тях тримата има различна сила и стойност в общия им проект и макар често да са на различно мнение, това винаги ги предизвиква да стигат по-далеч и да намират баланса. Валентин се грижи за комуникацията и продуктите да са опаковани подобаващо, Гергана се занимава с позиционирането в социалните мрежи и комуникацията с клиенти, а Цветан стои зад визиите и графичното оформление на бранда. Стикова ги предишната им съвместна работа по други по-малки проекти, както и до известна степен, съжителството.



Въпросът какво се крие зад името “Трето Колело” им е любим, защото им го задават често и отговорът обикновено предизвиква усмивки: “Името се роди съвсем естествено. Имаше период, в който живеехме заедно в Лондон и тогава Вальо влезе в ролята на “третото колело”. Когато решихме, че искаме да създадем нещо общо, “Трето Колело” беше очевидният избор.”

Стремят се да представят миналото по съвременен начин и да предизвикат любопитство у по-младата аудитория.
И явно успяват, защото за тяхна изненада не спират да получават съобщения, че са накарали някой да гледа стар български филм или да прочете произведение извън учебната програма. Получават също множество снимки на усмихнати хора с техните продукти, а на базарите срещат на живо голяма част от тях и научават за емоциите, които предизвикват и празниците, от които са станали част.



Фокусират се и върху естествените материи и по-природосъобразните и устойчиви опции, както за самите продукти, така и за опаковките им. Едно от основните им желания е да заработят изцяло с български производители и фирми, което не винаги е лесно. “Като малък бранд, особено в началото, не можехме да покрием условията за количество и не представлявахме интерес за тях. В момента можем да се похвалим, че бавно, с много усилия и проучване, успяхме да дадем началото на по-стабилни връзки с нашите партньори”, разказва Гергана.

Именно липсата на информираност и проучване в началото на проекта се отразява и върху качеството на продуктите им и те го осъзнават. Заради това правят кампанията “Прозрачност, прогрес, признателност”, с която искат да се отблагодарят на хората, които са ги подкрепили тогава и да покажат, че развитието им е положително и се гордеят с него.



А сега накъде? Замислят още интересни новости, сред които са два варианта на зимна шапка. А междувременно вече работят по пролетните си предложения, които за първи път ще включват продукти и за най-малките. Освен това в главите им трайно се е загнездила и идеята в бъдеще “Трето Колело” да си има свое физическо кътче, за каквото ние с вълнение ще се оглеждаме.



ТРИ ИДЕИ ЗА ПОДАРЪК:
* БЛУЗА “ВСИЧКО Е ЛЮБОВ” В ДАМСКИ И УНИСЕКС МОДЕЛ.
* ТЕНИСКА “НАШИЯТ СИГНАЛ”, ВДЪХНОВЕНА ОТ ПЕСЕНТА НА ЕМИЛ ДИМИТРОВ
* ПЪРВИТЕ ШАПКИ “ТРЕТО КОЛЕЛО”

ТРЕТО КОЛЕЛО Е НА WWW.TRETOKOLELO.COM





Календар

  • П
  • В
  • С
  • Ч
  • П
  • С
  • Н