Фотографът Томас фон Витиш за това дали времето ще покаже доколко интересни ще бъдат графитите след 50 или 100 години
В реакция на постоянното комерсиализиране на публичната личност, възможността за анонимност в изкуството е едновременно заплашена… и все по-желана
Защо прикриването на самоличността и лицето е основополагащ елемент от създаването на музика за някои артисти и какви са мотивите за това на “Пистамашина“ и MANASYt
Какво прави жанрът продължителен социален феномен и как той често влиза в ритъм с политическите сътресения у нас
Йордан Жечев за ясно заявената музикална принадлежност на Ж Jazz Room и как започва увлечението му към джаза
Фотографиите на Драго Горанов ни повеждат към света на уличния и авангарден музикален ъндърграунд на Берлин
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, каква е публиката му, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, каква е публиката му, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, каква е публиката му, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, каква е публиката му, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Няколко музиканти, организатори на фестивали и концерти, както и музикални журналисти, които движат родната джаз сцена напред, разказват какъв е джазът днес, каква е публиката му, къде го откриват, и кои са концертите, от които се зареждат с нови сили
Дългогодишната преподавателка по философия на спорта Боряна Ангелова – Игова за българската спортна култура и обществените белези от успехите и неуспехите в различните дисциплини
С подкаста Victoria Петър Георгиев припомня, че футболът е “създаден и се играе от хора” и имаме нужда от различен разказ за миналото и настоящето му
Популярният радиоводещ и музикален журналист разказва за другата си голяма страст – ръгбито, и защо за него това е най-великият спорт
Авторката на подкаста Kari’s Calling и бивша състезателка по лека атлетика Карин Околие разказва защо е трудно да бързаш бавно
83-годишната Зигрид Айхнер започва да бяга на 40 години и оттогава е завършила 2356 маратона - повече от всяка друга жена в света
Как стилистът Лилия Тончева О‘Рурк превежда истории, идеи и време чрез невербалния език на модата
Косплей културата в България има вече близо 20-годишна история и от хоби за някои това се е превърнало в професия
Как алеви-бекташиите в Северна България пазят вярванията си
Фотографският инстинкт отвежда Емил Рашковски до колоритен манастир, в който духовният живот вирее на наглед необичайно място измежду складове, автокъщи, трафик, шум и замърсяване
В продължение на няколко години фотографът Владимир Василев снима посетителите на Le Zanzi-bar Club във френския пристанищен град Сет
Паоло Уудс за снимането отвъд очевидното и как обществото винаги ще прави неморални избори, ако това е законно
Оля Малинова за стендъп жанра, който допреди десетина години изглеждаше като запазена западна марка, а днес се е наместил трайно на почти всяка малка и голяма сцена в страната
Димитър Донски за стендъп жанра, който допреди десетина години изглеждаше като запазена западна марка, а днес се е наместил трайно на почти всяка малка и голяма сцена в страната
Дими Деянски и Моника Найденова за стендъп жанра, който допреди десетина години изглеждаше като запазена западна марка, а днес се е наместил трайно на почти всяка малка и голяма сцена в страната
“Хапче за глава”, едно от явленията в българския Instagram, за хумора като лична терапия и протест
Днес е трудно да се намери начин комедията да стигне от големия екран до масовата аудитория. Какви са причините за това?
Как плодът се превърна в символ на провокативното и контракултурното и работи като инструмент за социални и политически послания
Съвременният интерес към окултното е реакция срещу свръх технологичното настояще, мечта за изграждане на собствена утопия и търсене на нов вид връзка с миналото. Неясна и лична остава границата кога спекулативното отива към конспиративното.